Intervjuud

Strateegiaprofessor Eric K. Clemons: liiga kvantitatiivne mõtlemine teeb kahju, õppige ajalugu ja ajaloost

Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda.
Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda.Foto: shutterstock.com

Tänapäeva tehnoloogiahiiglaste, nagu Uber ja Google, edu peitub selles, et nad tõid turule üldsuse arvates midagi uut. Whartoni professor Eric K. Clemons aga arvab, et see seletus on liiga lihtne. Ajalugu iseloomustab mustrite kordumine ja pole ebatavaline, et ammuste aegade edukaimates ettevõtetes võib näha tänapäeva uute ärimudelite vilksatusi, räägib ta.

„Mustripõhise mõtlemise omandamine aitab tänapäeva ettevõtetel edeneda,“ väidab Clemons. Järgnevas intervjuus räägib ta oma värskest raamatust „New Patterns of Power and Profit: A Strategist’s Guide to Competitive Advantage in the Age of Digital Transformation“ („Uued võimu- ja kasumimustrid: käsiraamat konkurentsieeliste saamiseks digitransformatsiooni ajastul“).

Knowledge@Wharton: Miks otsustasite sel teemal raamatu kirjutada?

Telli lugemisõigus

Täispikkuses näevad seda lugu Finantsjuhtimise Infolehe tellijad
TELLI LUGEMISÕIGUS
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
22. January 2019, 16:50

Finantsuudised.ee toetajad: