Autor: Finantsuudised.ee • 9. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuula: Eesti ettevõtted saavad hindeks ühe ja seegi on avansiga

Raul Leppik
Foto: erakogu
Äripäeva raadios käis külas analüütikaettevõtte Newbase kaasasutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik, kes rääkis, kuidas kaupmehed ei oska kasutada neid andmeid, mis neil klientide kohta on.

Raul Leppik räägib sellest, millised pärlid klientide ostuajaloos peituvad ja kuidas neid ettevõtte kasumlikkuse tõstmiseks paremini ära kasutada.

Teda saab kuulata ka 12. oktoobril Olümpia konverentsikeskuses toimuval suurandmete konverentsil „5% täiendavat efektiivsust“.

Intervjuud Raul Leppikuga saab kuulata alates 35.50.

 

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077