Parima algfaasis idufirma tiitliga kaasnes ka 160 000 euro suurune investeering Eesti äriinglite võrgustiku EstBan poolt.
GuestJoy tuli turule kolm aastat tagasi ning pakub nutitelefonide kaudu infot hotellide ja nende teenuste kohta.
„Ma arvan, et kõik on käinud kuskil spaahotellis ja proovinud broneerida mõnda protseduuri, aga kui saabuvad hotelli, juhtub selline olukord, et seda ei ole, see on välja müüdud või te saate selle alles check out'i päeval kell 9 ja see ei ole enam mugav. Mida me teeme, ongi see, et me ajastame seda, teil tekib võimalus kõik need protseduurid varem ära tellida ja kui te lähete hotelli, siis saate endale mugaval ajal neid tarbima minna,“ kirjeldas võiduideed GuestJoy kaasasutaja Annika Ülem.
Peale GuestJoy jõudsid finaali ka väiksematele ettevõtetele mõeldud reklaamigeenius Frank.ai, iseõppiv toidukordade planeerija Fitlap ja patsientide tervist pidevalt monitooriv Transformative.
Kokku kandideeris üle saja idufirma, mille hulgast valisid Angel Investment Programist osa võtvad investorid välja 12 kõige perspektiivikamat ideed ja meeskonda.
sTARTUp Day toimus teist aastat ja on oma 2500 osalejaga kasvanud Baltikumi suurimaks ärifestivaliks. Tänavuse festivali pealkiri oli „From Zero to Hero“.