Ka kõige paremad varukoopiad ei suuda organisatsiooni digikriisi lävelt tagasi tõmmata, kui varundamise kõrval on unustatud tähelepanu pöörata reaalsele taastatavusele ehk sellele, kas keegi süsteemidest tehtud koopiaid ka päriselt kasutada oskab.

- Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
- Foto: Jake Farra
“Andmete varundamine ja andmete taastamine on küll omavahelt tihedalt seotud, kuid reaalsuses kaks väga erinevat asja. Esimene neist saab tihti sõita puhtalt automaatika peal – näiteks tehakse tervest ettevõtte andmebaasist igal õhtul kell kaheksa uus koopia – kuid teine nõuab keerulisi ärilisi ja tehnilisi protsesse, mis nõuavad etteplaneerimist, selget tegevuskava ning aeg-ajalt ka läbimängimist,” rääkis Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestlaste liikuvus on viimaste aastakümnetega märgatavalt kasvanud – töö-, õppimis- ja elukohamuutused üle riigipiiride on muutunud tavapäraseks. Kuid mis juhtub siis, kui inimene on elanud mitmes riigis ja jätnud vara laiali üle maailma? Kuidas toimub pärimine, kui ühed pärijad elavad Eestis, teised Soomes ja kolmandad on jäljetult kadunud?