Sirli Pehme: toote keskkonnamõju mõõtmine – andmepõhine alus äriplaanide seadmiseks
Keskkonnateadlikkus ja jätkusuutlikkus on muutunud ettevõtluses keskseteks teemadeks. Vaatame, kuidas ettevõtted saavad oma toodete keskkonnamõju mõõta ja juhtida.
Ettevõtetelt oodatakse üha enam oma keskkonnamõjude vähendamist. Toote keskkonnamõju kohta võivad huvi tunda erinevad osapooled – kliendid ja tarneahela partnerid, kuid vahel ka finantsasutused või projektide rahastajad. Ettevõttele endale on arusaam enda toodete keskkonnamõjust hädavajalik, et mõju teadmispõhiselt juhtida.
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.