Autor: Eveliis Vaaks • 4. juuni 2024

Telia finantsjuht: inimesed suhtuvad sideteenusesse kui inimõigusesse

Telia finantsjuht Elis Pikmets ütles, et telekommunikatsioonisektor tegutseb praegu erakordses olukorras, kus riskide spekter on keerulisem ja kiiremini muutuv kui mis tahes teises sektoris. Inimesed suhtuvad sideteenusesse kui inimõigusesse, mistõttu kulusilti, mis teenuse pakkumise võimalikuks teeb, näha ei taheta.
“Klientidele võib tunduda arusaamatu pisut jõuline portfelli muudatus, kus ka kliendi jaoks hind võib muutuda, aga pikemas perspektiivis toob see rohkem kasu ja väärtust nii kliendile kui ka ettevõttele“ rääkis Telia finantsjuht Elis Pikmets.

Pikmetsa sõnul on sektori jaoks kõige olulisemad märksõnad usaldus, turvalisus ja jätkusuutlikkus. Ta rõhutas, et usaldus ei ole ainult ettevõtte sisene küsimus, vaid mõjutab laiemalt kogu teenuse kvaliteeti ja kasutajate rahulolu.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077