Autor: Äripäeva eriprojektide ja sisuturunduse üksus: [email protected] • 29. oktoober 2021

Millest on tingitud suurenenud nõudlus koduste kohvimasinate järele?

KohviSemu – 2010. aastal loodud jaekaubandusettevõtet peetakse kohvimasinate turuliidriks Balti riikides.

Meeskonna sõnul on kasvu taga mitmed faktorid – pidev areng, parimate müügivõimaluste otsimine ja klienditeeninduse lahendused. Siiski on kõige olulisemaks teguriks kasvav huvi kohvi ja kohvikultuuri vastu.

Ajal kui kohvikud sulgesid oma uksed karantiini ajal ja inimesed veetsid rohkem aega kodudes, suurenes ka nõudlus koduste kohvimasinate järele. Ilma võimaluseta nautida linnas valmistatud kvaliteetkohvi hakkasid paljud inimesed avastama uusi võimalusi kodust lahkumata. Kohvimasinad hakkasid kiiresti aina enam tähelepanu saama. Võrreldes müügistatistikat 2019. ja 2020. aastal kasvas ettevõtte kasum kohvimasinate müügist 185 protsenti. See viitab sellele, et kohvimasinast sai aina tavapärasem kodumasin. Ettevõtte juhtkond ei ole sellest tekkinud kohvimasinate nõudlusest üllatunud. Siiski pakub neile rõõmu, et inimestele ei paku huvi vaid kohvimasinad vaid üha enam ka kohv ise ja selle ajalugu.

Võime kohaneda pidevalt muutuva turusituatsiooniga eristab neid konkurentidest

KohviSemu jaekaubanduskett, mis tegutseb juba 2010. aastast müüb kohvimasinaid Balti riikides ja teistes Euroopa riikides. Pidevalt turgu jälgides ja kohanedes muutuva olukorraga on ettevõte tõusnud kohvimasinate müügi turuliidriks Balti riikides. Kuid selle eesmärgi saavutamine ei olnud ettevõtte ambitsioonika meeskonna sõnul lõppeesmärk. Meeskond kavatseb jätkata äri kasvamist Saksamaal ja Ühendkuningriigis, kus hetkel tegutsevad kohaliku riigi turule kohandatud nimega e-poed.

KohviSemu on e-pood ja 3 füüsilist poodi ka Eestis, 2 Tallinnas ja 1 Tartus. Ettevõtte eristuvat nime seostatakse hoolikalt valitud kohvimasinate ja kohvide valikuga ning suurepärase klienditeenindusega. Igas poes töötav meeskond ei ole vaid müügitiim vaid sõbraks igale kliendile, kes uksest sisse astub, et aidata mõista mitmekesist kohvimaailma ja tutvustada kohvi valmistamise tarvikuid lihtsate ja arusaadavate sõnadega. Selline lähenemine võimaldab ettevõttel eristuda konkurentidest, kasvatada usaldust ja luua lojaalsete klientide kogukond.

Aitab edendada kodust kohvikultuuri

Globaalne olukord on võimaldanud ettevõttel uuesti läbi mõelda oma äristrateegiad, nii et meeskond keskendub rohkem e-kaubandus platvormi parendamisele ja klientide soovide mõistmisele. Selle tulemusel on jõutud ideeni, edendab kohvimaailma tundma õppimist, uute maitsete avastamist ja kohvikultuuri kodudesse viimist. Kohvikultuur tähendab erinevaid kohvi valmistamise viise ja kohvi maitsma õppimist, et tunda ära selle maitsete paletti. Seetõttu lõi meeskond eksklusiivse kohvimaitsmise karbi, mis võimaldab kodus maitsta kohvi 4 erinevast riigist üle maailma.

Ettevõtte räägib pidevalt ka erinevatest kohvi valmistamise viisidest ja selle joogi enda omadustest. Nad ei paista silma vaid oma unikaalse suhtumise poolest klientidesse vaid ka võimekuse pärast harida ja tutvustada toodet ja kohvikultuuri üldiselt. Nii ühendab kliente sageli kohvimasina ostmise soov, nende armastatud kohv ja ka võimalus tutvuda kohvimaailmaga. Tundub, et kohvikute suletud uksed avasid mitmeid uusi võimalusi. Kodune kohvimasin on üha tavalisem seade, mis on muutumas sama oluliseks kui teised kodumasinad. Seetõttu on tõenäoline, et huvi nende vastu ainult kasvab.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077