• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,77
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,77
  • ST
  • 07.05.24, 17:41

Tasuta finantsplatvorm äridele – enam ei ole ühtegi kaarditasu

Firma kulude kontrollimine on äritegevuses oluline - teadlik ning oskuslik kokkuhoid annab võimaluse ettevõtte kiiremaks kasvuks ning arenguks. Eesti fintech-firma Wallester Business saab teile säästmisel appi tulla, muutes kulude juhtimise lihtsamaks, odavamaks ning mugavamaks.
Tasuta finantsplatvorm äridele – enam ei ole ühtegi kaarditasu
  • Tasuta finantsplatvorm äridele – enam ei ole ühtegi kaarditasu

Tasuta lahendus on olemas!

Nii see tõepoolest on : Wallester pakub oma toote Wallester Business raames täiesti tasuta korporatiivseid Visa kaarte. Unustage igakuised kaartide teenustasud, mida tavalised pangad sageli küsivad. Võite väljastada esimesed 300 kaarti täiesti tasuta. See muudab teie suhtumist finantside juhtimisse, vähendab tarbetuid kulusid ja suurendab kapitali paindlikkust. Selline kokkuhoid annab firmale rohkem ressursse äri kasvuks ja arenguks.
Teie kasu:
  • Finantside juhtimise ümberkorraldamine – tarbetute kulude vähendamine ja firma vahendite ratsionaalne kasutamine.
  • Täiendavad ressursid – investeeringud äri kasvu ja arengusse tänu kokkuhoiule.

Vabadus ja paindlikkus teie päralt

Wallester Businessi abil saate oma finantse täielikult kontrollida. Kas soovite välja anda uue kaardi äsja loodud projekti jaoks või saada kiirelt aruande firma kulude kohta? Pole probleemi! Kõik kaardi halduse toimingud saab teha hetkega nutitelefonis või arvutis.
Iga töötaja võib saada isikliku korporatiivse kaardi, mis muudab kõik ülekanded täiesti läbipaistvateks. Võimalus muuta limiite ja seadistusi reaalajas aitab teil kohaneda aktuaalsete majandustingimustega ning optimeerida kulusid.
Teie kasu:
  • Personaliseeritud korporatiivsed kaardid – iga ülekande läbipaistvus ja kontroll.
  • Kiire haldamine mobiilirakenduse kaudu – limiitide määramine ja kinnitamine ning kaartide blokeerimine ilma lisakulutusteta.

Hüvasti, raamatupidamise õudused!

Me mäletame veel aegu, kui kokku tuli koguda ning sorteerida komandeeringujärgseid arveid. Nüüd piisab sellest, kui töötaja lihtsalt pildistab tšekki ja laeb selle pärast ostu sooritamist rakenduse kaudu üles. Raamatupidamine näeb kõiki andmeid online; juhid saavad kuludest täieliku pildi liigsete sekeldusteta. See mitte ainult ei lihtsusta arvestust, vaid ka vähendab oluliselt vigade võimalikkust, muutes finantsaruanded täpsemaks ja usaldusväärsemaks.
Teie kasu:
  • Online-juurdepääs tšekkidele ja ülekannetele – arvestuse lihtsus ning finantsaruannete suurem täpsus.
  • Töötajate mugavus – tšekkide otse sisestamine mobiilirakenduse kaudu.

API – võluvõti automatiseerimisele

Traditsioonilised pangad ei võimalda üldjuhul juurdepääsu oma APIdele, piirates seeläbi finantsoperatsioonide automatiseerimise võimalusi. Wallester läheb teist teed, andes neile täieliku juurdepääsu, mis võimaldavad integreerida teavet, mis on seotud kaartide väljaandmise ja korporatiivsete kuludega, teie sisesüsteemidega. See tähendab seda, et teil on võimalik automatiseerida kõike alates väljamaksetest kuni kulude arvestuseni. Kasutades Wallester Business APIsid, võivad firmad kohandada makseprotsesse vastavalt oma vajadustele, luues täiesti automatiseeritud rahavoogusid.
Teie kasu:
  • Täielik juurdepääs API-le – integratsioon sisesüsteemidega täielikuks automatiseerimiseks.
  • Paindlikud äritööriistad – makseprotsesside kohandamine firma unikaalsete vajaduste järgi.

Kuidas see praktikas välja näeb?

Firma SummitLink juhtum illustreerib seda, kuidas tänapäevaste tehnoloogiate kasutamine äritegevust positiivselt mõjutab. Varem kasutas firma traditsioonilise panga korporatiivset kaarti kõigi firmakulude katmiseks, sealhulgas ärireiside ja konverentside puhul. Wallester Businessi juurutamisel sai iga firma töötaja individuaalse korporatiivse Visa kaardi. Nüüd saavad nad teha oste, pildistada tšekke ja sisestada need mobiilirakendusse. Raamatupidamine näeb kõiki ülekandeid ja nendega seotud tšekke reaalajas, samas kui juhid saavad üksikasjalikud aruanded, mis tagavad kulude täieliku läbipaistvuse.
Wallester Business avab uusi võimalusi äriprotsesside optimeerimiseks ning aitab ettevõtetel saavutada finantstõhusust liigseid kulutusi tegemata. Võtke kasutusele Wallesteri platvorm ja saage sellest kõigest osa juba täna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:26
Kasvavate transpordikuludega aitab toime tulla paindlik ja uuenduslik logistikapartner
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Finantsuudised esilehele