Autor: Dokobit • 8. mai 2024

Digitaalse allkirjastamise portaal hõlbustab tööd finantssektoris

Ehkki finantsvaldkonnas on tööprotsessid üsna kindlalt juurdunud, on ka seal digitaalsed abimehed igapäevasteks kaaslasteks saanud ning aeganõudvaid ülesandeid kergemaks muutma asunud.

Nagu mitmed teised valdkonnad, puutub ka finantsmaailm igapäevaselt kokku suure hulga lepingute ja teiste dokumentide haldamise, ettevalmistamise ning allkirjastamisega. Suur maht allkirjastamist on seni võtnud ka suure hulga väärtuslikku tööaega, kuid digiallkirjastamist pakkuva Dokobiti abil on seda kõike võimalik kiirendada ning lihtsustada.

Mitmed aeganõudvad protsessid jäävad kõrvale

Digiallkirjastamise portaali abil saab klientidele pakkuda kiiret ning mugavat digiallkirjastamise kogemust ning vähendada ühes sellega vähendada ühes sellega manuaalsetele protessidele kuluvat aega.

Dokobiti keskkonnas saab sooritada kõiki digiallkirjastamisega seotuid toiminguid: dokumente üles laadida, digiallkirju anda, klientidelt või partneritel allkirju koguda, automaatseid meeldetuletusi saata ja dokumentide staatust jälgida. Nii jäävad ära mitmed ebavajalikud ja aeganõudvad sammud, hulk e-kirjade vahetamist ning dokumentide arvutisse allalaadimist.

Vaja on ühte vaba minutit ning digiallkirjastamise võimalust

Kes meist pole olnud olukorras, kus kokkulepped on juba kirja saanud, kuid viimane samm seisab allkirjastamise, ühe lihtsaima, ent samas ka tüütuima ning aeganõudvaima protsessi järel.

Tihti esineb töödes ka selliseid olukordi, kus mõni dokument vajab allkirjastamist mitme inimese poolt ettevõttesiseselt. Dokobiti portaal võimaldab ka kolleegidelt allkirju või kinnitusi koguda nii, et see ei nõua teiselt osapoolelt muud, kui ühte vaba minutit ja digiallkirjastamise vahendi olemasolu.

jäävad ära mitmed ebavajalikud ja aeganõudvad sammud, hulk e-kirjade vahetamist ning dokumentide arvutisse allalaadimist.

Portaalis on dokumendid turvaliselt hoitud

Finantsmaailmas on dokumendid sageli tundliku informatsiooniga, mistõttu ei pruugi failide e-kirja teel saatmine ja allkirjastamine olla kõige turvalisem. Digiallkirjastamise portaalis saab kõiki allkirjastatud materjale hoida turvaliselt ühes kohas, kuhu pääsevad ligi ja nendega tegelema üksnes selleks volitatud inimesed.

Dokumendid mugavalt kategooriate kaupa sorteeritud

Lisaks turvalisusele on Dokobiti keskkonnas mõeldud mõistagi ka sellele, et dokumentide haldamine oleks hõlbus. Nii on näiteks võimalik portaalis olevad dokumendid mugavalt kategooriate kaupa ära sorteerida, mis teeb nende hilisema leidmise kiiremaks. Kategooriaid on võimalik jagada kolleegide ja osapooltega, kel nendele ligipääs olema peab.

Kõige selle kõrval on dokumentide maksimaalse turvalisuse tagamiseks Dokobit kindlustatud ametialase vastutuskindlustuse, andmelekke ja küberrünnete vastu kuni miljoni euro ulatuses.

Silm peal, et allkirjastamine ei toppaks

Dokobiti portaalis käib digiallkirjastamine kiirelt ja muretult ning nõuab vaid kolme liigutust.

Alustuseks tuleb portaali laadida allkirjastamist vajav dokument ning märkida vajalikud osapooled, misjärel kõiki neid automaatselt teavitatakse. Seejärel on võimalik dokument allkirjastada igale osapoolele sobiva identiteedi vahendiga (näiteks Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardiga).

Kogu selle aja vältel on süsteemis võimalik dokumendi staatust ka jälgida ning hoida silm peal, et kiireloomulisem asi vajalikus tempos edeneks.

Selleks, et Dokobiti portaali kasutama hakata, registreeri tasuta konto siin või tutvu Dokobiti portaali võimalustega lähemalt aadressil www.dokobit.ee.

Ühendust võib võtta ka Dokobiti kohaliku kastutajatoega aadressil [email protected]

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077