Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuula: Eesti ettevõtted saavad hindeks ühe ja seegi on avansiga
Äripäeva raadios käis külas analüütikaettevõtte Newbase kaasasutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik, kes rääkis, kuidas kaupmehed ei oska kasutada neid andmeid, mis neil klientide kohta on.
Ettevõtetes on väga palju andmeid, aga enamikke neist ei kasutata. Kasutatakse ainult seda osa, mis tundub kaugelt vaadates väärtuslik ja mis on kohe kättesaadav ning Excelisse kantav, lausub Nortali suurandmete ja masinõppe valdkonna juht Lauri Ilison.
Analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik räägib sellest, millised pärlid klientide ostuajaloos peituvad ja kuidas neid ettevõtte kasumlikkuse tõstmiseks paremini ära kasutada.
Eestlaste liikuvus on viimaste aastakümnetega märgatavalt kasvanud – töö-, õppimis- ja elukohamuutused üle riigipiiride on muutunud tavapäraseks. Kuid mis juhtub siis, kui inimene on elanud mitmes riigis ja jätnud vara laiali üle maailma? Kuidas toimub pärimine, kui ühed pärijad elavad Eestis, teised Soomes ja kolmandad on jäljetult kadunud?