Jaanuarikuu esimestel päevadel kinnitasid Läti Finants- ja Kapitaliturgude komisjon ning Eesti Finantsinspektsioon Citadele panga Eesti filiaali uueks juhiks Jaan Liitmäe.
- Jaan Liitmäe Foto: Экономист банка Citadele Мартин Аболиньш
„Citadele pangal on 2018. aastal kavas jätkata Eesti filiaali tegevuse laiendamisega ja hakata pakkuma uusi teenuseid nii era- kui ka äriklientidele. Jaan Liitmäe kogemused pangandussektoris ja tootejuhtimise valdkonnas on kavandatud tulemuste saavutamiseks ülimalt olulised,” rääkis Citadele grupi juhatuse esimees Guntis Beļavskis.
Jaan Liitmäe on olnud rahandusvaldkonnas tegev 20 aastat, mille jooksul on ta töötanud juhtivatel kohtadel Swedbankis ja DNB pangas. Viimased 9 aastat oli Jaan Liitmäe DNB panga juhatuse liige ning vastutas äri- ja jaepanganduse eest ning viimased 6 aastat ka liisinguvaldkonna eest. Tal on Tartu Ülikooli magistrikraad panganduse ja ettevõtterahanduse alal.
Liitmäe sõnul on parim alustada uut aastat ambitsioonika meeskonnaga ja kõrgete eesmärkidega väga hea kasvupotentsiaaliga ettevõttes. „Citadele panga Eesti filiaal on turul tegutsenud juba üle 7 aasta ja äriklientide seas hästi tuntud. Minu üheks eesmärgiks on viia pank samm edasi ja võita ka laiemalt jaeklientide poolehoid. Juba täna pakume kõiki igapäevapanganduse teenuseid ja samuti erinevaid laenutooteid, kuid sel aastal saame üllatada kliente uute toodetega. Usun, et täna oleme väga hea alternatiiv suurpankadele ja tulevikus tõsine konkurent,” sõnas Jaan Liitmäe.
AS Citadele banka filiaal Eestis pakub finantsteenuseid maksekaartidest kuni ärilaenude ning investeeringuteni alates 2010. aastast. 2017. aasta esimese üheksa kuu jooksul kasvas Eesti filiaali laenuportfelli netoväärtus 113 miljoni euroni, mis on 22% rohkem kui 2016. aasta septembris.
AS Citadele banka Eesti filiaal ja tütarettevõte OÜ Citadele Leasing & Factoring kuuluvad Citadele gruppi. Citadele grupi peakontor asub Riias ning tütarettevõtted asuvad Lätis, Leedus, Eestis ja Šveitsis.
Seotud lood
Ärianalüüs on dünaamiline valdkond, mis on pidevas arengus ja kohandumises muutuvate turutingimustega. Alustades lihtsatest näitajatest nagu müük, kliendid ja tooted, areneb analüüs sageli keerukaks ja informatiivseks tööriistaks, mis toetab ettevõtte strateegilist juhtimist. Kuidas aga tagada, et ärianalüütika kasulikuks osutub, töistes tegemistes vajalikuks abiliseks osutub ning lihtsalt andmete kogumiks ei muutuks?
Hetkel kuum
Loe tasuta ja anna oma hääl!
Tagasi Finantsuudised esilehele