Pärast piirideta virtuaalkonto kasutuselevõttu Euroopa tarbijatele selle aasta alguses on TransferWise teist aastat kasumis.
„Nüüdseks oleme tõestanud, et finantstehnoloogia võib pakkuda tarbijatele suurepärast kogemust madala hinnaga, luues samas tugeva ja kasumliku ettevõtte, mida saab pikas perspektiivis usaldada. Sel teekonnal on olnud väga tähtis samm vanade ja uute pankade kaasamine,” kommenteeris TransferWise'i tegevjuht ja kaasasutaja Kristo Käärmann ettevõtte jaoks murrangulist aastat.
Ta lisab, et piirideta konto kasutajate arvu kasv Euroopas ja Austraalias ning varsti ka USA-s on viinud TransferWise'i läbipaistva ja odava teenuse täiesti uute klientideni.
TransferWise numbrites
•Neli miljonit klienti üle maailma
•Üheksa kuu jooksul langetati klientidele hinda 30 korral
•Kliendid teevad ülekandeid TransferWise'i kaudu iga kuu kolme miljardi naela ulatuses. Sellega säästavad nad miljard naela aastas, kui võrrelda samalaadsete tehingute tegemist traditsioonilise panga kaudu.
•1300 valuutasuunda, 49 valuutat
•Enam kui 1200 töötajat üheksas kontoris üle maailma
Piirideta konto kasv ja peamised partnerid
•Selle aasta aprillis tuldi turule piirideta virtuaalkonto ja Mastercardi deebetkaardiga. Nüüdseks on TransferWise'i deebetkaardiga tehtud üle kahe miljoni tehingu. Järgmisena piirkonnana plaanitakse teenus lansseerida USA-s.
•Koostöö Prantsuse panga BPCE ja Ühendkuningriigi panga Monzoga, kes pakuvad nüüd oma klientidele võimalust saata raha välismaale TransferWise'i rakendusliidese kaudu.
•Iga kuu lisandus 5000 uut äriklienti
2018. aasta märtsis lõppenud majandusaasta aruande kohaselt jätkus ettevõtte kiire kasv ning aastatulu ulatus 117 miljoni Inglise naelani (2017. aastal oli see 66 miljonit naela). Tegevuskasum kasvas 519 000 naela suurusest kahjumist 2017. aastal 9,5 miljoni naela suuruseks kasumiks 2018. aastal.