Digitaalseid reklaamilahendusi pakkuva Adcash OÜ uus tegevjuht on Priit Viru, kes töötas enne Adcashi finantsjuhina. Ettevõtte asutaja ja senine tegevjuht Thomas Padovani jätkab Adcashi emaettevõtte Webinfluence grupi presidendina.

- Priit Viru
- Foto: Maksim Kichigin
„Adcash alustas oma tegevust Õismäe korteri köögis, kasvades Thomase juhtimisel kiiresti üheks Eesti edukamaks infotehnoloogia ettevõtteks. Adcash konkureerib maailma suurimate tehnoloogiahiidudega nii klientide kui ka talentide nimel. Jätkame investeerimist innovatsiooni, tipptasemel tehnoloogiasse ja meeskonda ning töötame selle nimel, et muuta digireklaamituru senist toimimist,“ ütles Adcashi uus tegevjuht Priit Viru.
„Senisest veelgi enam keskendume internetireklaami turu läbipaistvuse parandamisele ja reklaamipettuste vastu võitlemisele. Adcashi fookuses on jätkuvalt masinõppe edasiarendamine ning agiilsete juhtimispõhimõtete rakendamine kogu organisatsioonis,“ lisas Priit Viru.
Priit Viru võtab üle Adcashi juhtimise ja jätkab tööd emaettevõtte Webinfluence grupi finantsjuhina. Priit Viru on viimased neli aastat töötanud nii Adcashi kui ka Webinfluence grupi finantsjuhi ja juhatuse liikmena. Varem on Viru juhtinud Deloitte finantsnõustamise osakonda, töötanud strateegiakonsultandina Excedeas ning nõustanud ettevõtete ühinemise ja ülevõtmise tehinguid Eestis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Adcashi asutaja ja senine tegevjuht Thomas Padovani juhtis ettevõtet 11 aastat ja jätkab presidendina Webinfluence grupis, kuhu kuulub ka Adcash. Webinfluence grupi presidendina on Padovani eesmärk grupi strateegiline juhtimine, investeerimisvõimaluste leidmine ja gruppi kuuluvate ettevõtete tegevjuhtkonna toetamine.
Adcash on 2007. aastal loodud Webinfluence gruppi kuuluv Eesti tehnoloogiaettevõte, mis arendab ja pakub digitaalseid reklaamilahendusi üle maailma. Adcashi peakontor asub Tallinnas ning harukontorid Bulgaarias Sofias ja Hispaanias Barcelonas.
Seotud lood
Aktsiaseltsi KredEx Krediidikindlustus juhatuse liige Katrin Savi ütleb, et rahvusvahelises äris on ostu-müügiprotsessis lisaks toote või teenuse kvaliteedile olulised ka muud tingimused, näiteks pikk maksetähtaeg aga ka müüja poolt pakutavad finantseerimislahendused. „Suuremate tehingute puhul on oluline pikk maksetähtaeg koos paindliku maksegraafikuga, mida välispartner ootab. Kui ostja soovib tasuda kolme, viie või isegi kümne aasta jooksul, satub Eesti ettevõtja keerulisse olukorda. Riskid on suured, sest maksed võivad viibida või üldse laekumata jääda, ent tellimusest loobuda ei taha ükski eksportija,“ lausus ta Äripäeva Raadios kõlanud saates.