Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Iga maksudebati juures peaks olema selge, mis on probleem, miks see on probleem ja kas see on maksusüsteemi probleem
Valik mõtteid poliitikauuringute keskuse Praxis teemapaberist „Maksusüsteemi kujundamise üldine raamistik, lähtekohad ja väljakutsed”
Kiirustamisest tekkinud vigade korrigeerimist tundub ette tulevat sagedamini kui vaja ning kohati muudetakse maksusüsteemi kiiremini, kui inimesed ja ettevõtted struktuursete muudatustega kohaneda jõuavad. Mõned näited:
Oma ala professionaalide koostöös loodud eelarverakendus VeeRa on kasvanud Eesti avaliku sektori eelarveprotsesside digipöörde sümboliks ning võidab järjest enam kasutajaid ka teistes sektorites. Kui varem sõltus eelarve koostamine lõpututest Exceli tabelitest ja käsitsi andmesisestusest, siis nüüd pakub VeeRa pilvepõhist lahendust, mis on ühtaegu mugav kulujuhtidele ja ülevaatlik finantsjuhtidele.