• OMX Baltic0,18%277,05
  • OMX Riga−0,58%874,29
  • OMX Tallinn−0,05%1 743,09
  • OMX Vilnius0,49%1 057,97
  • S&P 500−0,92%5 797,42
  • DOW 30−0,96%42 514,95
  • Nasdaq −1,6%18 276,65
  • FTSE 1000,51%8 301,13
  • Nikkei 2250,1%38 143,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • OMX Baltic0,18%277,05
  • OMX Riga−0,58%874,29
  • OMX Tallinn−0,05%1 743,09
  • OMX Vilnius0,49%1 057,97
  • S&P 500−0,92%5 797,42
  • DOW 30−0,96%42 514,95
  • Nasdaq −1,6%18 276,65
  • FTSE 1000,51%8 301,13
  • Nikkei 2250,1%38 143,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • 31.01.20, 15:43

Maailma muutnud ärimudel, mis aga ei pruugi eales kasumlikuks saada

Taksoteenust igaveseks muutnud Uberi tõusuga kaasnes tema püsimatu asutaja ja juhi Travis Kalanicku langus. New York Timesi ajakirjanik Mike Isaac rääkis veebiajakirjale Knowledge@Wharton oma värskest raamatust „Super Pumped: The Battle for Uber“, mis kirjeldab just Uberi ajaloo seda ajajärku.
Uberi asutaja Travis Kalanick
  • Uberi asutaja Travis Kalanick Foto: shutterstock.com
Knowledge@Wharton: Kuidas lõpetaksite selle lause: Travis Kalanicku juhtimine oli ...?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Finantsuudised esilehele