Autor: Marianne Lõhmus • 29. juuli 2021

Majandusaasta aruanne on alahinnatud turundusmeetod

Majandusaasta aruanne ütleb ettevõtte kohta tihutult palju.
Foto: Panthermedia/Scanpix
Majandusaasta aruanne võib olla suurepärane visiitkaart ja senisest edukama äri pandiks, kuigi Eesti ettevõtjad ei ole nende esitamisel ülemäära aktiivsed. Eelmine aasta oli erandlik: aruandeid võis esitada arvestatavalt hiljem ja neid saabuski õigeaegselt rohkem.

Kui varem esitasid õigeaegselt majandusaasta aruandeid umbes 60 protsenti ettevõtetest, siis mulle esitas neid audiitorkogu juhatuse liikme ja Grant Thornton Baltic OÜ audiitorteenuste valdkonna juhi Mart Nõmperi sõnul 71 protsenti. Kuigi üheks põhjuseks, miks aruandeid mullu õigeaegselt rohkem valmis saadi, võib olla nende hilisem esitamise tähtaeg, siis Nõmperi hinnangul oli selleks ka palju põhimõttelisem ajend.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077