Paljudele ettevõtjatele tuleb kindlasti tuttav ette n-ö klaaslagi, millest läbi murda on keeruline. Eduõpetuse juhendaja Kai Oja, selgitab, et see lagi tuleb ette sellest, mida teised on meile öelnud ning oleme endale ise klaaslae ehitanud, sest ei usu piisavalt enda võimetesse.
Et seda muuta, tuleb seada selliseid eesmärke, mida me tõesti tahame teha, mitte selliseid, mida me arvame teadvat, kuidas saavutada. Lisaks tekitavad klaaslage meie eelmised kogemused, mida räägitakse selle valdkonna kohta, kus me tegutseme.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aktsiaseltsi KredEx Krediidikindlustus juhatuse liige Katrin Savi ütleb, et rahvusvahelises äris on ostu-müügiprotsessis lisaks toote või teenuse kvaliteedile olulised ka muud tingimused, näiteks pikk maksetähtaeg aga ka müüja poolt pakutavad finantseerimislahendused. „Suuremate tehingute puhul on oluline pikk maksetähtaeg koos paindliku maksegraafikuga, mida välispartner ootab. Kui ostja soovib tasuda kolme, viie või isegi kümne aasta jooksul, satub Eesti ettevõtja keerulisse olukorda. Riskid on suured, sest maksed võivad viibida või üldse laekumata jääda, ent tellimusest loobuda ei taha ükski eksportija,“ lausus ta Äripäeva Raadios kõlanud saates.