Tänavu kaardistatud veebikeskkondade teeninduskogemuse edetabelis on esikohal LHV internetipank, selgub Katar Emori NPS Benchmarki soovitusindeksi uuringust. Esikolmikusse mahtusid veel Swedbanki internetipank ning Smartpost Itella iseteeninduskeskkond.

- Pankade veebikeskkonda hinnatakse paremaks kui kontorikogemust.
- Foto: Erik Prozes
Sarnast veebikeskkondade teeninduskogemust kaardistati sellel aastal esimest korda ning viies valdkonnas: internetipangad, apteekide e-poed ja e-apteegid, pakiveoteenuste veebikanalid ja iseteeninduskeskkonnad, telekommunikatsiooni iseteeninduskeskkonnad ja e-poed ning toiduainete- ja esmatarbekaupluste e-poed.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Oma ala professionaalide koostöös loodud eelarverakendus VeeRa on kasvanud Eesti avaliku sektori eelarveprotsesside digipöörde sümboliks ning võidab järjest enam kasutajaid ka teistes sektorites. Kui varem sõltus eelarve koostamine lõpututest Exceli tabelitest ja käsitsi andmesisestusest, siis nüüd pakub VeeRa pilvepõhist lahendust, mis on ühtaegu mugav kulujuhtidele ja ülevaatlik finantsjuhtidele.