Ainult tellijatele
Autor: Brett LoGiurato • 10. august 2021
Ainult tellijatele

Miks edukad platvormifirmad on harva edukad kõikjal?

Villu Zirnask, majandusajakirjanik, Finantsjuhtimise Infolehe kaasautor

Whartoni juhtimisprofessor Mauro Guillén toob oma uues raamatus „The Platform Paradox: How Digital Businesses Succeed in an Ever-Changing Global Marketplace“ („Platvormiparadoks: kuidas digiärid pidevalt muutuval globaalsel turul edu saavutavad“) esile huvitava ebakõla digiataalse äri maailmas. Enamik edukaks peetavaid platvormifirmasid võidutseb vaid mõnes maailma osas, mitte kõikjal. Tõeliselt globaalseid digitaalseid platvorme on väga vähe.

Brett LoGiurato: Palun selgitage alustuseks platvormiparadoksi, millest räägib teie raamat, ja seda, kuidas digitaalsed platvormid muudavad majanduse konkurentsireegleid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Finantsuudised.ee toetajad:
Daisy PelloFinantsuudised.ee juhtTel: 667 0405
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077