Miks edukad platvormifirmad on harva edukad kõikjal?
Villu Zirnask, majandusajakirjanik, Finantsjuhtimise Infolehe kaasautor
Whartoni juhtimisprofessor Mauro Guillén toob oma uues raamatus „The Platform Paradox: How Digital Businesses Succeed in an Ever-Changing Global Marketplace“ („Platvormiparadoks: kuidas digiärid pidevalt muutuval globaalsel turul edu saavutavad“) esile huvitava ebakõla digiataalse äri maailmas. Enamik edukaks peetavaid platvormifirmasid võidutseb vaid mõnes maailma osas, mitte kõikjal. Tõeliselt globaalseid digitaalseid platvorme on väga vähe.
Brett LoGiurato: Palun selgitage alustuseks platvormiparadoksi, millest räägib teie raamat, ja seda, kuidas digitaalsed platvormid muudavad majanduse konkurentsireegleid.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Finantsuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.