Autor: Brett LoGiurato • 10. august 2021

Miks edukad platvormifirmad on harva edukad kõikjal?

Villu Zirnask, majandusajakirjanik, Finantsjuhtimise Infolehe kaasautor
Whartoni juhtimisprofessor Mauro Guillén toob oma uues raamatus „The Platform Paradox: How Digital Businesses Succeed in an Ever-Changing Global Marketplace“ („Platvormiparadoks: kuidas digiärid pidevalt muutuval globaalsel turul edu saavutavad“) esile huvitava ebakõla digiataalse äri maailmas. Enamik edukaks peetavaid platvormifirmasid võidutseb vaid mõnes maailma osas, mitte kõikjal. Tõeliselt globaalseid digitaalseid platvorme on väga vähe.

Brett LoGiurato: Palun selgitage alustuseks platvormiparadoksi, millest räägib teie raamat, ja seda, kuidas digitaalsed platvormid muudavad majanduse konkurentsireegleid.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077