Tarbijale elamuse tagamiseks ja ka sündmuskorraldaja toetamiseks on muutunud ka piletimüügiteenus – Piletilevi turule toodud piletikindlustus hoiab tarbijat ja loob positiivse fooni turu taastumiseks, teatas Piletilevi Groupi juhatuse liige Jaanus Beilmann.

- Praegusel ajal piletit ostes ei saa kindel olla, kas üritus toimub või kas saab sellele minna.
- Foto: LIIS TREIMANN
„Piletikindlustust ostetakse kõige enam piletitele, mis maksavad keskmiselt 40-eurot või rohkem. Suurema hooga kindlustatakse välisartistide kontserdipileteid – nt Måneskin, Placebo, LP, Passenger, Pet Shop Boys, Imagine Dragonsi sündmuse piletitest väga suur osa on kaetud ka piletikindlustusega. Viimasel kuul on samas suurenenud ka kohalike sündmuste piletikindlustuse arv, sest ajad on segased ning kindlustunnet on tarvilik juurde saada,“ nentis Beilmann.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aktsiaseltsi KredEx Krediidikindlustus juhatuse liige Katrin Savi ütleb, et rahvusvahelises äris on ostu-müügiprotsessis lisaks toote või teenuse kvaliteedile olulised ka muud tingimused, näiteks pikk maksetähtaeg aga ka müüja poolt pakutavad finantseerimislahendused. „Suuremate tehingute puhul on oluline pikk maksetähtaeg koos paindliku maksegraafikuga, mida välispartner ootab. Kui ostja soovib tasuda kolme, viie või isegi kümne aasta jooksul, satub Eesti ettevõtja keerulisse olukorda. Riskid on suured, sest maksed võivad viibida või üldse laekumata jääda, ent tellimusest loobuda ei taha ükski eksportija,“ lausus ta Äripäeva Raadios kõlanud saates.