Uuringufirma Dive poolt 2021. aasta lõpus läbi viidud valdkonnauuring selgitas taas välja parimat teenindust pakkuvad pangad.

- Eesti parima teenindusega pangaks osutus LHV.
- Foto: LIIS TREIMANN
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping-ut- ehk testostude meetodit kasutades. Aastal 2021 teostati pankade valdkonnauuring telefonikõnede teel. Igasse panka sooritati kokku 10 telefonikõnet, kus testkliendid pöördusid panga poole sooviga avada arvelduskonto. Kokku tehti LHV, SEB, Citadele, Coop, Swedbank ja Luminori panka 60 kõnet.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Oma ala professionaalide koostöös loodud eelarverakendus VeeRa on kasvanud Eesti avaliku sektori eelarveprotsesside digipöörde sümboliks ning võidab järjest enam kasutajaid ka teistes sektorites. Kui varem sõltus eelarve koostamine lõpututest Exceli tabelitest ja käsitsi andmesisestusest, siis nüüd pakub VeeRa pilvepõhist lahendust, mis on ühtaegu mugav kulujuhtidele ja ülevaatlik finantsjuhtidele.