Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) on loonud koostöös Turundajate Liiduga (TULI) uue juhendi, mille eesmärk on anda lihtsustatud ülevaade nõuetest finantsteenuse reklaamile.
- Turundajate Liidu poolt vedas juhendi töögruppi agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov. Foto: Maris Ojasuu
„Finantsteenuse reklaamile kehtestatud nõuded on üpris piiravad. Värske materjali eesmärk on selgitada lisaks turuosalistele ka reklaamide avalikustajatele ja vahendajatele, milliseid reegleid ja regulatsioone tuleb silmas pidada. Loodame siiralt, et sellest kujuneb finantssektori jaoks oluline tööriist ning ühtlasi on meil hea meel, et saime praktilise väärtusega abimaterjali luua koostöös Turundajate Liiduga,“ kommenteerib TTJA ettevõtluse osakonna juhataja Ulrika Paavle.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas alustada ärianalüütikaga väikeses tootmisettevõttes? Ärianalüütika (BI, Business Intelligence) on oluline tööriist, mis aitab isegi väikestel tootmisettevõtetel teha andmepõhiseid otsuseid, parandada efektiivsust ja suurendada kasumlikkust. Kuigi see võib alguses tunduda keeruline, saab BI kasutuselevõtu jagada loogilisteks sammudeks, mis on jõukohased ka väiksematele ettevõtetele.