Eesti inimesed tunnetavad umbes 23protsendilist hinnatõusu võrreldes eelmise aastaga, selgub hiljutisest Kantar Emori uuringust.

- Inimesed tunnetavad, et hinnad on tõusnud.
- Foto: Liis Treimann
Iga viies vastaja hindas hinnatõusuks üle 30%, sealhulgas oli ka neid, kes arvasid, et hinnad on lausa kahekordistunud. „Nendes vastustes on kindlasti tubli annus emotsionaalset reaktsiooni praegusele majandusolukorrale,“ kommenteeris Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson. „Samas tuleb mõista, et inimeste ostukorvid on erinevad ja kõrge hinnatõusu läbi teinud toote- ja teenusegrupid võivad moodustada suure osa igakuistest kulutustest,“ lisas Reinson.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Läti kapitalituru ajaloos toimub esimest korda ulatuslik vabatahtlik aktsiate tagasiostutehing, mille eesmärk on muuta oluliselt riigi finantsmaastikku. Finantsteenuste kontsern Indexo viib ellu DelfinGroupi aktsiate tagasiostu- ja vahetuspakkumist ning emiteerib uusi aktsiaid, eesmärgiga luua Lätis tugev kohaliku kapitaliga finantskontsern, mis suudaks pakkuda reaalset konkurentsi välismaistele pankadele.