Eesti inimesed tunnetavad umbes 23protsendilist hinnatõusu võrreldes eelmise aastaga, selgub hiljutisest Kantar Emori uuringust.
- Inimesed tunnetavad, et hinnad on tõusnud. Foto: Liis Treimann
Iga viies vastaja hindas hinnatõusuks üle 30%, sealhulgas oli ka neid, kes arvasid, et hinnad on lausa kahekordistunud. „Nendes vastustes on kindlasti tubli annus emotsionaalset reaktsiooni praegusele majandusolukorrale,“ kommenteeris Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson. „Samas tuleb mõista, et inimeste ostukorvid on erinevad ja kõrge hinnatõusu läbi teinud toote- ja teenusegrupid võivad moodustada suure osa igakuistest kulutustest,“ lisas Reinson.
Seotud lood
Kuidas alustada ärianalüütikaga väikeses tootmisettevõttes? Ärianalüütika (BI, Business Intelligence) on oluline tööriist, mis aitab isegi väikestel tootmisettevõtetel teha andmepõhiseid otsuseid, parandada efektiivsust ja suurendada kasumlikkust. Kuigi see võib alguses tunduda keeruline, saab BI kasutuselevõtu jagada loogilisteks sammudeks, mis on jõukohased ka väiksematele ettevõtetele.