Cleveron Mobility robotkullerid alustavad kaupade kojuvedu IKI kauplustest Leedus ja seda hakkab opereerima viimase miili vedude platvorm LastMile. Katseprojekti eesmärk on testida oma tehnoloogiat ja viia ettevõtte sõidukid Leedu teedele.
- Cleveron Mobility sõidukid hakkavad sõitma Leedu teedel Foto: erakogu
Cleveron Mobility tegevjuht Sander Sebastian Agur leiab, et autonoomsetel robotkulleritel on jaemüügi sektoris tohutu potentsiaal: “Meie robotkullerid saavad koduukse ette viia lisaks pakkidele ka toidukotid ning restorani ja pimepoe tellimused, mis aitab kliendil poodlemise pealt aega kokku hoida. Lisaks tehakse seda kõike loodussäästlikult ning ajaliselt ja majanduslikult efektiivsemalt kui varem.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Finantsjuhtide ja raamatupidajate töö on täis väljakutseid: palju tabeleid, rohkelt andmeid, vajadus täpsete ja õigeaegsete aruannete järele ning palju korduvaid ülesandeid, mis nõuavad tohutult aega. Power Platform pakub neile väljakutsetele lahendust, võimaldades automatiseerida igapäevaseid protsesse, standardiseerida aruandlust ja luua dünaamilisi aruandeid.