Cleveron Mobility robotkullerid alustavad kaupade kojuvedu IKI kauplustest Leedus ja seda hakkab opereerima viimase miili vedude platvorm LastMile. Katseprojekti eesmärk on testida oma tehnoloogiat ja viia ettevõtte sõidukid Leedu teedele.

- Cleveron Mobility sõidukid hakkavad sõitma Leedu teedel
- Foto: erakogu
Cleveron Mobility tegevjuht Sander Sebastian Agur leiab, et autonoomsetel robotkulleritel on jaemüügi sektoris tohutu potentsiaal: “Meie robotkullerid saavad koduukse ette viia lisaks pakkidele ka toidukotid ning restorani ja pimepoe tellimused, mis aitab kliendil poodlemise pealt aega kokku hoida. Lisaks tehakse seda kõike loodussäästlikult ning ajaliselt ja majanduslikult efektiivsemalt kui varem.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Läti kapitalituru ajaloos toimub esimest korda ulatuslik vabatahtlik aktsiate tagasiostutehing, mille eesmärk on muuta oluliselt riigi finantsmaastikku. Finantsteenuste kontsern Indexo viib ellu DelfinGroupi aktsiate tagasiostu- ja vahetuspakkumist ning emiteerib uusi aktsiaid, eesmärgiga luua Lätis tugev kohaliku kapitaliga finantskontsern, mis suudaks pakkuda reaalset konkurentsi välismaistele pankadele.