Tallinna kaubanduskeskused on nii käibelt kui külastatavuse numbritelt jõudnud tagasi koroonaeelsele tasemele ja trend näitab, et tulevik pole vaid e-kaubanduse käes.
- Nautica keskuse ja Lasnamäe Centrumi juht Teana Baskirtseva. Foto: Gerli Tooming
„Suvi tõi kaasa märkimisväärsed tõusunumbrid – kolmandas kvartalis kasvas Nautica keskuses müük võrreldes möödunud aastaga 39% ja külastatavus 45%. Ka eelmised kaks kvartalit olid tugevad. Sarnast kasvutrendi on näha ka linna teistes kaubanduskeskustes, mis lubab eeldada, et oleme koroonaaegsest agooniast välja tulemas,“ selgitas Nautica keskuse ja Lasnamäe Centrumi juht Teana Baskirtseva.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Finantsjuhtide ja raamatupidajate töö on täis väljakutseid: palju tabeleid, rohkelt andmeid, vajadus täpsete ja õigeaegsete aruannete järele ning palju korduvaid ülesandeid, mis nõuavad tohutult aega. Power Platform pakub neile väljakutsetele lahendust, võimaldades automatiseerida igapäevaseid protsesse, standardiseerida aruandlust ja luua dünaamilisi aruandeid.