Euroopa juhtiva krediiditeenuste haldusettevõtte Intrum iga-aastane Euroopa maksete aruanne näitab, et ettevõtted kogu Euroopas suurendavad oma jõupingutusi jätkusuutlikkuse parandamiseks, reageerides kliimariskidele ja muutuvatele klientide eelistustele, samal ajal kui kliendisuhted ja back-office'i tõhusus on üha enam nähtavad ettevõtete keskkonna-, sotsiaal- ja juhtimisalases (ESG) tulemuslikkuses. Samal ajal tunnevad Eestis vaid pooled ettevõtetest vajadust võtta tõsiselt oma keskkonnaalast vastutust, et mitte kaotada kliente. See jääb endiselt oluliselt alla Euroopa keskmisele (56%) ning vastavale näitajale Lätis (60%) ja Leedus (61%). Samal ajal on kolm neljast (74%) Eesti ettevõttest muutnud oma ärimudeleid jätkusuutlikumaks. Lätis ja Leedus on sedasama teinud umbes 67% ettevõtetest.