Autor: Finantsuudised.ee • 2. märts 2023

Tarbijakaitseamet alustas Luminori tõrgete pärast menetlust

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) algatas eelmise aasta oktoobris Luminor Banki uhtes järelevalvemenetluse, sest internetipanga teenuste töös on esinenud tõrked, mis on mõjutanud tarbijatele pakutava põhimakseteenuse kvaliteeti.
Luminor.
Foto: Liis Treimann

Amet on järelevalvemenetluse raames pöördunud Luminor panga poole selgituste saamiseks, teatas amet. Lisaks on TTJA kohtunud Luminori panga esindajatega, et arutada võimalikke lahendusi internetipanga teenuse kvaliteedi tagamiseks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Finantsuudised.ee toetajad:
Marge AasalaidFinantsuudised.ee juhtTel: 52 80 443
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077