Autor: Marge Aasalaid • 9. märts 2023

5 frantsiisiäri võimalust välisturgudele laienemiseks

Frantsiis on äri laienemise võimalus, mida Eesti ettevõtted üha sagedamini kasutavad. Eesti esimese toitlustusettevõttena alustas märtsi alguses frantsiisiäri Leedus kohvik Pavlova.
Tallinna kohvik Pavlova valis laienemiseks välisturgudele frantsiisiäri võimaluse.
Foto: Laurynas Mataitis

Frantsiisiäri valiti seepärast, et finantsiliselt on see kõige kiirem viis välisturgudele laieneda, aga samas mitte kõige lihtsam viis laienemiseks. Äri aetakse partnerite kaudu, kus kontroll ruumi ja toorainete osas jääb omanikele. Omanikel säilib ka õigus teha frantsiisi kaudu avatud kohvikusse kontrollreide.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Finantsuudised.ee toetajad:
Marge AasalaidFinantsuudised.ee juhtTel: 52 80 443
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077