Eestlased tahavad kindlustusfirmadelt personaalset lähenemist
Balti riikide kliendid hindavad kindlustusseltsi valikul eelkõige head klienditeenindust ja personaalseid rätseplahendusi, mis on tähtsamad hinnast ning boonustest, selgus ERGO kindlustuse rahvusvahelisest küsitlusest.
ERGO kindlustuse klienditeenindus.
Foto: ERGO kindlustus
Eestis, Lätis ja Leedus toimunud Omnibuss-uuringus esitati juba kolmandat aastat järjest küsimusi kõigi turul tegutsevate kindlustusseltside kohta, et selgitada välja nende kuvand ja positsioon, ning uurida, mille järgi inimesed kindlustusseltside vahel valiku teevad.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.