Eestlased tahavad kindlustusfirmadelt personaalset lähenemist
Balti riikide kliendid hindavad kindlustusseltsi valikul eelkõige head klienditeenindust ja personaalseid rätseplahendusi, mis on tähtsamad hinnast ning boonustest, selgus ERGO kindlustuse rahvusvahelisest küsitlusest.
ERGO kindlustuse klienditeenindus. Foto: ERGO kindlustus
Eestis, Lätis ja Leedus toimunud Omnibuss-uuringus esitati juba kolmandat aastat järjest küsimusi kõigi turul tegutsevate kindlustusseltside kohta, et selgitada välja nende kuvand ja positsioon, ning uurida, mille järgi inimesed kindlustusseltside vahel valiku teevad.
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.