Kantar Emori värskest uuringust selgub, et Eesti inimesed peavad toodete ja teenuste valimisel nende keskkonnasõbralikkust oluliseks ja on valmis selle eest ka mõnevõrra rohkem tasuma. Samuti hindavad Eesti inimesed enda pühendumust keskkonnahoiule kõrgelt (51% andis sellele 8-10 punkti 10st).

- Keskkonnasõbralik hoiak ei pruugi välja paista inimeste ostukorvis.
- Foto: Liis Treimann
„Arvestades viimase aja kõrget inflatsiooni ja selle survet inimeste eelarvele, oli huvitav jälgida, kui suur on nende inimeste osakaal, kes on valmis keskkonnasõbraliku toote eest rohkem maksma,“ rääkis uuringujuht Katrin Männaste. Võrreldes eelmise aastaga, mil inflatsioon oli juba kõrge, on näitajad väga sarnased ning võib öelda, et kolmveerand elanikest (74%) on valmis keskkonnasõbraliku toote eest maksma rohkem, kuid seda siiski teatud ulatuses – valdavalt kuni 5 (35% elanikest) või 10 protsenti (24% elanikest) enam.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
6% intressimäär ja kord kvartalis väljamaksed: märkida saab 17. juunini
Silmatervishoiu ettevõte OC VISION, mis omab Baltimaade suurimat prille, kontaktläätsesid ja muid nägemistervishoiu tarvikuid müüvat kaupluste võrgustikku ning Eestiski tegutsevat e-poodi Dr. Lensor, käivitas avaliku võlakirjaemissiooni. 6% aastase intressimääraga võlakirjade emissiooniga kaasatakse vahendeid tervishoiuteenuste laiendatud kättesaadavuse, uuenduslike toodete ja regionaalse kasvu toetamiseks.