Autor: Finantsuudised.ee • 12. mai 2023

Ettevõtete üritused on saavutanud koroonaeelse taseme

Tiimiürituste korraldamise aktiivsus on jõudnud koroonapandeemia eelsele tasemele, näitab toidukoolituste ja ürituste korraldaja FoodStudio statistika.
Helgor Markov.
Foto: Erakogu

FoodStudio müügimaht ületas sel kevadel 2019. aasta alguse taseme. Võrreldes viimase kolme aastaga tehakse praegu keskmiselt 2 korda rohkem broneeringuid. Alates möödunud aasta detsembrist on uues Telliskivi FoodStudios üritustel käinud ligi 4200 inimest, kellest 80% on olnud ettevõtted.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077