Tiimiürituste korraldamise aktiivsus on jõudnud koroonapandeemia eelsele tasemele, näitab toidukoolituste ja ürituste korraldaja FoodStudio statistika.

- Helgor Markov.
- Foto: Erakogu
FoodStudio müügimaht ületas sel kevadel 2019. aasta alguse taseme. Võrreldes viimase kolme aastaga tehakse praegu keskmiselt 2 korda rohkem broneeringuid. Alates möödunud aasta detsembrist on uues Telliskivi FoodStudios üritustel käinud ligi 4200 inimest, kellest 80% on olnud ettevõtted.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kinnisvaraarendusi rahastav Leedu investeerimisettevõte Vanagas Asset Management on käivitanud 2 miljoni euro suuruse avaliku võlakirjapakkumise teise vooru, võimalusega suurendada emissiooni 3 miljoni euroni. Eesti investorid saavad esitada investeerimistaotlusi pankade ja finantsvahendusfirmade kaudu selle reedeni. Võlakirjad lunastatakse 29. oktoobril 2027 ning investoritele pakutakse 9,5% aastatootlust.