Maksu- ja Tolliamet (MTA) muudab kümne teenindusbüroo töökorraldust, sest analüüs näitab, et nõudlus kohapealse silmast silma teeninduse järele on aastatega oluliselt kahanenud.

- On päevi, kui mõnes maksu- ja tolliameti teenindusbüroos ei käi ühtegi klienti.
- Foto: Andras Kralla
„MTA teenindusbüroode eelmise aasta külastatavuse numbrid näitasid, et füüsilise isiku deklaratsiooni välisel ajal maist jaanuarini oli arvukalt päevi, kui mõnes MTA teenindusbüroos ei käinud kohal ühtki klienti,“ ütles maksu- ja tolliameti peadirektor Raigo Uukkivi ameti pressiteates.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Leedu kinnisvaraarenduskontserni KAITA Group kinnisvarahaldusettevõte KAITA Living pakub 11,5% aastaintressiga tagatud kaheaastase tähtajaga võlakirju. Eesti investorid saavad esitada investeerimistaotlusi pankade ja finantsvahendusfirmade kaudu reedel, 11. juulil kella 15:30ni. Esimese vooru jooksul plaanib ettevõte kaasata 2 miljonit eurot, võimalusega suurendada koguemissiooni mahtu kuni 8 miljoni euroni. Emissioon noteeritakse NASDAQ First North alternatiivturul.