Autor: Finantsuudised.ee • 20. september 2023

Maksu- ja tolliamet vähendab osa teenindusbüroode vastuvõtuaegu

Maksu- ja Tolliamet (MTA) muudab kümne teenindusbüroo töökorraldust, sest analüüs näitab, et nõudlus kohapealse silmast silma teeninduse järele on aastatega oluliselt kahanenud.
On päevi, kui mõnes maksu- ja tolliameti teenindusbüroos ei käi ühtegi klienti.
Foto: Andras Kralla

„MTA teenindusbüroode eelmise aasta külastatavuse numbrid näitasid, et füüsilise isiku deklaratsiooni välisel ajal maist jaanuarini oli arvukalt päevi, kui mõnes MTA teenindusbüroos ei käinud kohal ühtki klienti,“ ütles maksu- ja tolliameti peadirektor Raigo Uukkivi ameti pressiteates.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077