12 kuud langenud kaubanduse jaoks on palju ohu märke veel õhus, tõdevad ettevõtjad Äripäevas ilmunud artiklis.
"Ostetakse neid asju, mis läbi lähevad ja emotsiooniostud kukuvad ennekõike ära,“ ütles kaubamärgi Apelsin kauplustega tegutseva ettevõtte Dekolust juht Tanel Hagel. Hagel nentis, et inimestel on käes vähem raha ja nii on neil vähem võimalusi osta endale midagi ilusat või meelt lahutada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Leedu kinnisvaraarenduskontserni KAITA Group kinnisvarahaldusettevõte KAITA Living pakub 11,5% aastaintressiga tagatud kaheaastase tähtajaga võlakirju. Eesti investorid saavad esitada investeerimistaotlusi pankade ja finantsvahendusfirmade kaudu reedel, 11. juulil kella 15:30ni. Esimese vooru jooksul plaanib ettevõte kaasata 2 miljonit eurot, võimalusega suurendada koguemissiooni mahtu kuni 8 miljoni euroni. Emissioon noteeritakse NASDAQ First North alternatiivturul.