12 kuud langenud kaubanduse jaoks on palju ohu märke veel õhus, tõdevad ettevõtjad Äripäevas ilmunud artiklis.
"Ostetakse neid asju, mis läbi lähevad ja emotsiooniostud kukuvad ennekõike ära,“ ütles kaubamärgi Apelsin kauplustega tegutseva ettevõtte Dekolust juht Tanel Hagel. Hagel nentis, et inimestel on käes vähem raha ja nii on neil vähem võimalusi osta endale midagi ilusat või meelt lahutada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Soome on Eesti ettevõtjale üks loogilisemaid laienemissihte – geograafiliselt lähedal, majanduslikult arusaadav ja kultuuriliselt tuttav. Kuid see ei tähenda, et Soomes äritegevus oleks lihtne või kiiresti tasuv. Saates „Finantsuudised fookuses“ arutasid Soome turu plusse ja miinuseid kaks kogenud praktikut: Soome-Eesti Kaubanduskoja ja Finesta Balticu juhatuse liige Heikki Mäki ning Soomes tegutseva raamatupidamis- ja maksunõustamisettevõtte CH Konsultatsioonid juht Christer Haimi. Kahe peale kokku ulatuvad nende kogemused Eesti ja Soome vahel äri ajades pea neljakümne aastani.