• OMX Baltic0,15%320,44
  • OMX Riga−0,17%968,85
  • OMX Tallinn−0,01%2 234,27
  • OMX Vilnius0,11%1 512,79
  • S&P 5000,73%7 722,72
  • DOW 300,00%51 176,96
  • Nasdaq 1,19%27 190,86
  • FTSE 1000,54%10 518,68
  • Nikkei 2252,4%69 946,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%95,37
  • OMX Baltic0,15%320,44
  • OMX Riga−0,17%968,85
  • OMX Tallinn−0,01%2 234,27
  • OMX Vilnius0,11%1 512,79
  • S&P 5000,73%7 722,72
  • DOW 300,00%51 176,96
  • Nasdaq 1,19%27 190,86
  • FTSE 1000,54%10 518,68
  • Nikkei 2252,4%69 946,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%95,37
Valitsus kinnitas tänasel istungil 2024. aasta töötasu alammääraks 820 eurot ja minimaalseks tunnitasuks 4,86 eurot, millega tõuseb alampalk 95 euro võrra.
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.26, 14:04
Ettevõtete võrdlus nüüd Infopangas
Infopanga kuldpaketti on lisandunud uus võimalus — ettevõtete finantsandmete võrdlusgraafikud. Nüüd saad ühe ettevõtte infokaardil lisada võrdlusesse teised huvipakkuvad ettevõtted ning vaadata nende kvartaalseid ja aastaseid näitajaid kõrvuti samadel graafikutel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Finantsuudised esilehele