Viimase 15-20 aasta jooksul on turundusest saanud otsekui kahestunud isiksus, rääkis McKinsey vanempartner Kelsey Robinson ettevõtte taskuhäälingu saates „Funnel vision: Marketing with an investor mindset“.
- Foto: duchessa/FreeImages
Üks pool on traditsiooniline brändi ehitamise tegevus, aga teine on kõik, mis on turundussse lisandunud alates otsingumootoriturundusest. „See [uus pool] on väga mõõdetav. Saab kohe teada, kas see tegelikult viis müügini või mida muud see tegi,“ selgitas Robinson.
Seotud lood
Kuidas alustada ärianalüütikaga väikeses tootmisettevõttes? Ärianalüütika (BI, Business Intelligence) on oluline tööriist, mis aitab isegi väikestel tootmisettevõtetel teha andmepõhiseid otsuseid, parandada efektiivsust ja suurendada kasumlikkust. Kuigi see võib alguses tunduda keeruline, saab BI kasutuselevõtu jagada loogilisteks sammudeks, mis on jõukohased ka väiksematele ettevõtetele.