Autor: Finantsuudised.ee • 15. juuni 2024

5 näpunäidet, kuidas kaitsta end ning oma kliente küberpettuste eest

Suvepuhkuste hooaja lähenedes peavad ettevõtted olema eriti valvsad küberkuritegevuse tõusu suhtes. Vähendatud töötajaskond muudab ettevõtted häkkerite poolt haavatavamaks, samas kui tarbijad kogu maailmas kulutavad üha rohkem veebis. Internetiostude kasv koos pettuste arvu suurenemisega sunnib igas suuruses ettevõtteid rakendama turvameetmeid, mis kaitsevad kliendiandmeid ja makseid.
Foto: John Foxx

“Digiajastul peavad kõik veebiettevõtted olema valvsad, sest üksainus rikkumine võib seada ohtu aastatepikkuse usalduse ja raske töö. See ei puuduta ainult suuri ettevõtteid, kel on palgal hulgaliselt turvateemadele spetsialiseerunud inimesi, vaid ka idufirmasid ja väiksemaid ettevõtteid, kellel on sageli piiratud ressursid. Koostöö usaldusväärse maksepartneriga aitab kaitsta nii ettevõtet kui ka kliente erinevate pettuste eest,” ütles PayPali Kesk- ja Ida-Euroopa ning Iisraeli peadirektor ja asepresident Efi Dahan.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077