Suur osa finantsteadmistest tuleb Eesti inimestele kaasa kodust ning infojagajatena on saamas üha prominentsemaks arvamusliidrid sotsiaalmeedias, selgus Citadele panga uuringust.

- Citadele panga Eesti filiaali jaepanganduse juht Marina Hakiainen
- Foto: Rene Riisalu
„Küsitluse tulemustest selgus, et üleüldiselt ammutavad Eestis inimesed rahatarkust paljudest allikatest. Esikohal on siiski kodu ehk perekond. 37 protsenti vastanutest hindas, et just kodust on tulnud nende omandatud rahatakus. Järgmistel kohtadel on 33 protsendiga meedia ning 31 protsendiga kool,“ lausus Citadele panga Eesti filiaali jaepanganduse juht Marina Hakiainen.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Praegusaegse ja edumeelse ettevõtte jaoks on põhipanga vahetamine hästi läbimõeldud ja strateegiline samm, mis võib tuua märgatavat kasu. Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas lükkab ümber müüdi, et pangavahetus on ettevõttele keeruline, ajamahukas ja riskantne: „Tänapäeval pole küsimus enam selles, kuidas panka vahetada, vaid miks. Võit seisneb kulude kokkuhoius ja paremas teeninduses.“