Suur osa finantsteadmistest tuleb Eesti inimestele kaasa kodust ning infojagajatena on saamas üha prominentsemaks arvamusliidrid sotsiaalmeedias, selgus Citadele panga uuringust.

- Citadele panga Eesti filiaali jaepanganduse juht Marina Hakiainen
- Foto: Rene Riisalu
„Küsitluse tulemustest selgus, et üleüldiselt ammutavad Eestis inimesed rahatarkust paljudest allikatest. Esikohal on siiski kodu ehk perekond. 37 protsenti vastanutest hindas, et just kodust on tulnud nende omandatud rahatakus. Järgmistel kohtadel on 33 protsendiga meedia ning 31 protsendiga kool,“ lausus Citadele panga Eesti filiaali jaepanganduse juht Marina Hakiainen.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Maksueelis ei tohi olla tehingu eesmärk
Kui analüüsis või kirjavahetuses on selgelt kirjas, et tehing tehti sellisel viisil just maksueelise saamiseks, võib see olla väga kaalukas tõend maksustamiseks, ütles maksu- ja tolliameti tulumaksuosakonna juht Madis Laas.