Suur osa finantsteadmistest tuleb Eesti inimestele kaasa kodust ning infojagajatena on saamas üha prominentsemaks arvamusliidrid sotsiaalmeedias, selgus Citadele panga uuringust.

- Citadele panga Eesti filiaali jaepanganduse juht Marina Hakiainen
- Foto: Rene Riisalu
„Küsitluse tulemustest selgus, et üleüldiselt ammutavad Eestis inimesed rahatarkust paljudest allikatest. Esikohal on siiski kodu ehk perekond. 37 protsenti vastanutest hindas, et just kodust on tulnud nende omandatud rahatakus. Järgmistel kohtadel on 33 protsendiga meedia ning 31 protsendiga kool,“ lausus Citadele panga Eesti filiaali jaepanganduse juht Marina Hakiainen.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Läti kapitalituru ajaloos toimub esimest korda ulatuslik vabatahtlik aktsiate tagasiostutehing, mille eesmärk on muuta oluliselt riigi finantsmaastikku. Finantsteenuste kontsern Indexo viib ellu DelfinGroupi aktsiate tagasiostu- ja vahetuspakkumist ning emiteerib uusi aktsiaid, eesmärgiga luua Lätis tugev kohaliku kapitaliga finantskontsern, mis suudaks pakkuda reaalset konkurentsi välismaistele pankadele.