Septembri alguses 200 000. kliendi verstapostini jõudnud kodumaine Coop Pank seab uue fookuse igapäevaselt arveldavate klientide arvu kasvule, pakkudes suurpankadest oma palga laekumise üle toovatele klientidele boonuseid.

- Coop Panga juhatuse liige, erakliendipanganduse juht Karel Parve
- Foto: Ardo Kaljuvee
Coop Panga juhatuse liige, erakliendipanganduse juht Karel Parve ütles, et kui igal kuuendal eestimaalasel on tänaseks Coop Panga arvelduskonto, siis aktiivselt arveldab seal hetkel umbes iga kolmeteistkümnes. „Paljudel on meie juures hoius, kodulaen või liising, aga on jäänud vanast harjumusest oma igapäevaste arveldusetega mõnesse vanasse suurpanka. Soovime julgustada kliente eelistama kodumaist panka ja hakata meie juures ka igapäevaselt arveldama, suunates esimese sammuna oma palga ja muud sissetulekud Coop Panka,“ sõnas Parve.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aktsiaseltsi KredEx Krediidikindlustus juhatuse liige Katrin Savi ütleb, et rahvusvahelises äris on ostu-müügiprotsessis lisaks toote või teenuse kvaliteedile olulised ka muud tingimused, näiteks pikk maksetähtaeg aga ka müüja poolt pakutavad finantseerimislahendused. „Suuremate tehingute puhul on oluline pikk maksetähtaeg koos paindliku maksegraafikuga, mida välispartner ootab. Kui ostja soovib tasuda kolme, viie või isegi kümne aasta jooksul, satub Eesti ettevõtja keerulisse olukorda. Riskid on suured, sest maksed võivad viibida või üldse laekumata jääda, ent tellimusest loobuda ei taha ükski eksportija,“ lausus ta Äripäeva Raadios kõlanud saates.