• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,15
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,15
  • 01.10.24, 17:09

SEB võttis e-kanalite ligipääsetavuse parandamiseks appi Tallinna Ülikooli

Eakate inimeste, eriti meeleelundite võimete langusega inimeste jaoks, võib olla keeruline kasutada digitaalseid kanaleid, kus ei ole arvestatud nende vajadustega. Vananeva elanikkonna kontekstis on seega hädavajalik mõelda elektrooniliste platvormide kasutajasõbralikkusele.
SEB innovatsioonijuht Kristina Lillo
  • SEB innovatsioonijuht Kristina Lillo
Inimese ja arvuti interaktsiooni magistriprogrammi raames keskendus kolmest tudengist koosnev meeskond SEB digitaalses kanalis makse tegemise protsessile, viies läbi taustauuringu, ligipääsetavuse auditi ja intervjueerides SEB töötajaid ning eakaid kliente. Nad tuvastasid, et eakad kasutajad puutuvad maksevormi täitmisel sageli kokku segadusttekitavate valikuväljadega, mis viivad vale info sisestamiseni. Vastuseks kujundas meeskond uue liidese ja testis seda kasutajatega, et muuta lahendus ligipääsetavamaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Finantsuudised esilehele