Autor: Maris Riim • 28. oktoober 2021

Swedbank näitab, et rohepööre pole vaid sõnakõlks

Jätkusuutlikkuse teerajajate sihtrühma jaoks on ettevõte jätkusuutlik, kui ta võtab vastutuse oma toodete ja teenuste keskkonna- ja sotsiaalse mõju eest ning panustab ka ühiskonnas laiemalt sotsiaalselt oluliste probleemide lahendamisse, kirjutab, Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuht Maris Riim.
Foto: Liis Treimann

Selle suve lõpul viidi Swedbanki tellimusel läbi küsitlus, kus uuriti inimeste teadlikkust ja eelistusi jätkusuutlikkuse teemadel.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077