Jätkusuutlikkuse teerajajate sihtrühma jaoks on ettevõte jätkusuutlik, kui ta võtab vastutuse oma toodete ja teenuste keskkonna- ja sotsiaalse mõju eest ning panustab ka ühiskonnas laiemalt sotsiaalselt oluliste probleemide lahendamisse, kirjutab, Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuht Maris Riim.
Autor: Liis Treimann
Selle suve lõpul viidi Swedbanki tellimusel läbi küsitlus, kus uuriti inimeste teadlikkust ja eelistusi jätkusuutlikkuse teemadel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Finantsuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.