Aprillis alustas tööd Suure väina püsiühenduse riigi eriplaneeringu ja selle elluviimisega kaasnevate mõjude hindamiseks loodud ekspertide rühm.

- Saaremaa Laevakompanii praam Muhumaa Virtsu sadamas.
- Foto: Andres Haabu
Esialgsetel hinnangutel kulub planeeringu ja mõju hindamisele ning lähteülesande koostamisele kuni kümme kuud. Projekti on kaasatud üle 20 valdkonna eksperdi, kes hindavad püsiühenduse rajamisega kaasnevaid looduskeskkonna, majanduslikke, sotsiaalseid, kultuurilisi ja kohaliku kogukonna seisukohalt olulisi mõjusid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Riia vabasadam alustas arutelu Daugava jõe äärde jääva 450hektarilise Spilve piirkonna arenguplaanide koostamiseks ja strateegiliste investorite kaasamiseks.
Majandus- ja taristuminister Taavi Aasa sõnul on rongiliiklus maapiirkondade oluline eluliin ning rongiga turvaliselt reisimise võimalus peab säilima.
Valitsus arutas kabinetiistungil järgmise nelja aasta 2+2 teede ehituse ajakava ja rahastust, kuna teede väljaehitamiseks on vaja juurde leida 186 miljonit eurot.
Mitte isegi tõenäoliselt vaid reaalselt murravad kõikide riikide valitsusjuhid ja majandusmõtlejad pead, kuidas mitte ainult käesolev kriis üle elada, vaid kuidas uues, muutunud paradigmas normaalset elu uuesti üles ehitama hakata.
Oma ala professionaalide koostöös loodud eelarverakendus VeeRa on kasvanud Eesti avaliku sektori eelarveprotsesside digipöörde sümboliks ning võidab järjest enam kasutajaid ka teistes sektorites. Kui varem sõltus eelarve koostamine lõpututest Exceli tabelitest ja käsitsi andmesisestusest, siis nüüd pakub VeeRa pilvepõhist lahendust, mis on ühtaegu mugav kulujuhtidele ja ülevaatlik finantsjuhtidele.