Kuigi tarbijad üle maailma ootavad endiselt ettevõtetelt ja brändidelt kollektiivsesse heaolusse panustamist, kaasneb sellega arvestatav risk.

- Inimesed ei muretse eriti, kui mõni bränd peaks poelettidelt kaduma, nad leiaksid kiiresti asenduse.
- Foto: Andras Kralla
Üle maailma ootavad tarbijad brändidelt läbipaistvust, ausust ning käegakatsutavat panust inimeste elu parandamiseks, kuid brändid ei paku seda piisavalt, selgus eelmise aasta sügisel läbiviidud Havasi uuringust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestlaste liikuvus on viimaste aastakümnetega märgatavalt kasvanud – töö-, õppimis- ja elukohamuutused üle riigipiiride on muutunud tavapäraseks. Kuid mis juhtub siis, kui inimene on elanud mitmes riigis ja jätnud vara laiali üle maailma? Kuidas toimub pärimine, kui ühed pärijad elavad Eestis, teised Soomes ja kolmandad on jäljetult kadunud?