Autor: Finantsuudised.ee • 5. august 2021

Eestiski tegutsev Saksa e-kaubanduse platvorm tegi teises kvartalis 40% kasvu

Kasv tuleneb tarbijate suurest nõudlusest veebipakkumiste järele ja partnerite ringi laienemisest, kes kasutavad Zalando platvormi teenuseid, teatas ettevõte.

Saksamaa rahvusvaheline e-kaubanduse ettevõte Zalandop platvormil tehtud tellimuste maksumuse kogusumma (GMV) kasvas selle aasta teises kvartalis 40% ehk 3,8 miljardi euroni, konsolideeritud ärikasum (EBIT) oli 6,7%.

Zalando pakub moe- ja elustiili tooteid oma veebiplatvormil.
Foto: Claudius Pflug
Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077