Eestiski tegutsev Saksa e-kaubanduse platvorm tegi teises kvartalis 40% kasvu
Kasv tuleneb tarbijate suurest nõudlusest veebipakkumiste järele ja partnerite ringi laienemisest, kes kasutavad Zalando platvormi teenuseid, teatas ettevõte.
Saksamaa rahvusvaheline e-kaubanduse ettevõte Zalandop platvormil tehtud tellimuste maksumuse kogusumma (GMV) kasvas selle aasta teises kvartalis 40% ehk 3,8 miljardi euroni, konsolideeritud ärikasum (EBIT) oli 6,7%.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Finantsuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.