Autor: Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus • 17. august 2021
Kulinaaria OÜ: seadmepargi kasv ei saa olla võrdeline tööjõumahu kasvuga
Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver.
Foto: Äripäev
Robotiseerimine ja automatiseerimine on vajalik ka toiduainetööstuses, et kasvuga sammu hoida. Saates "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" rääkis Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver oma kogemusest tootmise laiendamisel ja suurimatest õppetundidest digitaliseerimise teekonnal.
Kulinaaria on ettevõte, mille toodangut teatakse ilmselt kõige rohkem Selveri Köögi kaubamärgi alt. Lisaks on võimalik nende tooteid leida tanklakettide ja muude jaeettevõtete kaudu. Viimase kahe aasta jooksul, just koroonakriisi aegse segaduse ajal on Kulinaaria läbi teinud suure arengu, avanud uue tehase ning olemasolevat tootmist robotiseerinud ja automatiseerinud.