Ainult tellijatele
Autor: Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus • 17. august 2021
Ainult tellijatele

Kulinaaria OÜ: seadmepargi kasv ei saa olla võrdeline tööjõumahu kasvuga

Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver.
Autor: Äripäev

Robotiseerimine ja automatiseerimine on vajalik ka toiduainetööstuses, et kasvuga sammu hoida. Saates "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" rääkis Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver oma kogemusest tootmise laiendamisel ja suurimatest õppetundidest digitaliseerimise teekonnal.

Kulinaaria on ettevõte, mille toodangut teatakse ilmselt kõige rohkem Selveri Köögi kaubamärgi alt. Lisaks on võimalik nende tooteid leida tanklakettide ja muude jaeettevõtete kaudu. Viimase kahe aasta jooksul, just koroonakriisi aegse segaduse ajal on Kulinaaria läbi teinud suure arengu, avanud uue tehase ning olemasolevat tootmist robotiseerinud ja automatiseerinud.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Finantsuudised.ee toetajad:
Daisy PelloFinantsuudised.ee juhtTel: 667 0405
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077