Autor: Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus • 17. august 2021

Kulinaaria OÜ: seadmepargi kasv ei saa olla võrdeline tööjõumahu kasvuga

Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver.
Foto: Äripäev
Robotiseerimine ja automatiseerimine on vajalik ka toiduainetööstuses, et kasvuga sammu hoida. Saates "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" rääkis Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver oma kogemusest tootmise laiendamisel ja suurimatest õppetundidest digitaliseerimise teekonnal.

Kulinaaria on ettevõte, mille toodangut teatakse ilmselt kõige rohkem Selveri Köögi kaubamärgi alt. Lisaks on võimalik nende tooteid leida tanklakettide ja muude jaeettevõtete kaudu. Viimase kahe aasta jooksul, just koroonakriisi aegse segaduse ajal on Kulinaaria läbi teinud suure arengu, avanud uue tehase ning olemasolevat tootmist robotiseerinud ja automatiseerinud.

Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077