Autor: Finantsuudised.ee • 1. september 2021

Zalando suurendab disainerbrändide hulka platvormil

Zalando Designeri ostudirektori Anaheta Metghalchi von Berenbergi sõnul arvatakse, et 2025. aastaks ostavad enamiku luksustoodetest milleenialid ja Z-põlvkond.

Euroopa juhtiv moe- ja elustiili digiplatvorm Zalando on tänavu sõlminud lepingu enam kui 50 brändiga, viies nende tooted 45 miljoni kliendini kogu Euroopas.

Näide Zalando tootevalikust.
Foto: Coco Capitan
Liitu Finantsuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Villu ZirnaskFinantsuudised.ee toimetajaTel: 50 79 827
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 667 0077