Majandusteadlased: maksukuulekuse määrate sina ja su sõbrad, mitte valitsus
Maksudest hoidumise motiivide hulgas on isiklike ja sotsiaalsete normidega seotud tegurid olulised maksukäitumise ennustajad. Sellisele järeldusele jõudsid majandusteadlased Natalia Levenko ja Karsten Staehr, analüüsides maksu- ja tolliameti (MTA) küsitluste andmeid aastatest 2018–2020.
Kinnitust ei leidnud sotsiaalse õigluse ja vastastikkuse hüpotees, mille kohaselt mõjutab maksukohustuste täitmist rahulolu avalike teenustega ja maksukoormuse jaotumise tajutav õiglus.
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.