SEB: 60% nõustamistest toimub virtuaalses keskkonnas
SEB statistika näitab, et märkimisväärne osa klientidest eelistab laenu-, kindlustus-, pensioni- ning investeerimiseteemalisi vestlusi pidada endale sobivas asukohas video teel. Möödunud aastal toimus 60% nõustamistest videokõne vahendusel.
Paljud SEB kliendid on juba harjunud pöörduma ka juturoboti poole. Foto: Andras Kralla
Samuti pöördusid kliendid ligi poolteist korda aktiivsemalt juturoboti poole, eelkõige küsiti virtuaalselt nõustajalt internetipanga limiitide, kasutajatunnuse ning konto väljavõtte kohta.
Finantsjuhtide ja raamatupidajate töö on täis väljakutseid: palju tabeleid, rohkelt andmeid, vajadus täpsete ja õigeaegsete aruannete järele ning palju korduvaid ülesandeid, mis nõuavad tohutult aega. Power Platform pakub neile väljakutsetele lahendust, võimaldades automatiseerida igapäevaseid protsesse, standardiseerida aruandlust ja luua dünaamilisi aruandeid.