SEB: 60% nõustamistest toimub virtuaalses keskkonnas
SEB statistika näitab, et märkimisväärne osa klientidest eelistab laenu-, kindlustus-, pensioni- ning investeerimiseteemalisi vestlusi pidada endale sobivas asukohas video teel. Möödunud aastal toimus 60% nõustamistest videokõne vahendusel.
Paljud SEB kliendid on juba harjunud pöörduma ka juturoboti poole.
Autor: Andras Kralla
Samuti pöördusid kliendid ligi poolteist korda aktiivsemalt juturoboti poole, eelkõige küsiti virtuaalselt nõustajalt internetipanga limiitide, kasutajatunnuse ning konto väljavõtte kohta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Finantsuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.