Pangandussektor on üks valdkondi, kus digilahendused arenevad kõige kiiremini ning tehisintellekti olemasolu ei ole tulevikulugu, vaid lahendus, mida pangad klientide teenindamiseks juba kasutavad.
Citadele eksperdid räägivad tehisintellekti funktsionaalsetest elementidest, mis aitavad tagada erinevaid pangaoperatsioone ning visandavad, millised on selle kasutusvõimalused lähiajal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestlaste liikuvus on viimaste aastakümnetega märgatavalt kasvanud – töö-, õppimis- ja elukohamuutused üle riigipiiride on muutunud tavapäraseks. Kuid mis juhtub siis, kui inimene on elanud mitmes riigis ja jätnud vara laiali üle maailma? Kuidas toimub pärimine, kui ühed pärijad elavad Eestis, teised Soomes ja kolmandad on jäljetult kadunud?