Pangandussektor on üks valdkondi, kus digilahendused arenevad kõige kiiremini ning tehisintellekti olemasolu ei ole tulevikulugu, vaid lahendus, mida pangad klientide teenindamiseks juba kasutavad.
Citadele eksperdid räägivad tehisintellekti funktsionaalsetest elementidest, mis aitavad tagada erinevaid pangaoperatsioone ning visandavad, millised on selle kasutusvõimalused lähiajal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aktsiaseltsi KredEx Krediidikindlustus juhatuse liige Katrin Savi ütleb, et rahvusvahelises äris on ostu-müügiprotsessis lisaks toote või teenuse kvaliteedile olulised ka muud tingimused, näiteks pikk maksetähtaeg aga ka müüja poolt pakutavad finantseerimislahendused. „Suuremate tehingute puhul on oluline pikk maksetähtaeg koos paindliku maksegraafikuga, mida välispartner ootab. Kui ostja soovib tasuda kolme, viie või isegi kümne aasta jooksul, satub Eesti ettevõtja keerulisse olukorda. Riskid on suured, sest maksed võivad viibida või üldse laekumata jääda, ent tellimusest loobuda ei taha ükski eksportija,“ lausus ta Äripäeva Raadios kõlanud saates.