Uuringufirma Dive poolt 2023. aasta lõpus ja 2024. alguses läbi viidud valdkonnauuringus selgus, et parimat teenindust pakub nii telefoni- kui kontoriteeninduses LHV Pank.

- LHV pakub head teenindust nii telefoni teel kui kontoris. Foto: LIIS TREIMANN
Eesti parima telefoniteenindusega panga tiitli pälvis taaskord LHV, kes saavutas maksimaalse 100% tulemuse. Tihedas konkurentsis ei jää maha ka teised esikolmikusse mahtunud pangaketid. Teise koha sai Citadele (94,98%) ja kolmanda Coop Pank (94,87%). Järgnesid SEB (91,40%), Luminor (89,9%) ja Swedbank (72,27%).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte soovib pakkuda oma klientidele parimat teenust, peab ta alustama enda töötajatest. Just seda põhimõtet järgib finantsteenuste võrdlusplatvorm Altero, kus ettevõtte juhtkond on oma meeskonna heaolu ja ühtsustunde kasvatamise seadnud strateegiliseks prioriteediks.