Suured keelemudelid on enamat kui ChatGPT-ga promtimise teel suhtlemine ja vastuste otsimine. Viise, kuidas tehisaru ettevõtte kasuks tööle panna on mitmeid.

- Outl1ne OÜ tegevjuht Olari Tõnison
“Mitte keelemudelid ei võta firmadelt tööd ära, vaid teised ettevõtted, kes keelemudelit edukalt kasutavad,” tõdes AI-toetatud lahendustele spetsialiseerunud tarkvaraarenduse ettevõtte Outl1ne tegevjuht Olari Tõnison. “Näeme, et tehisintellekt ajab jõudsalt juuri alla erinevates valdkondades. Samas leidub ka neid, kes suhtuvad tehisarusse pessimistlikult. Keelemudeli kasutamise põhimõtteline ja kiivas vältimine võib saada ettevõttele saatuslikuks,“ hoiatas Tõnison.
Tõnisoni tõi kolm praktilist näidet, kuidas ettevõtted on tehisaju kasutanud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Praegusaegse ja edumeelse ettevõtte jaoks on põhipanga vahetamine hästi läbimõeldud ja strateegiline samm, mis võib tuua märgatavat kasu. Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas lükkab ümber müüdi, et pangavahetus on ettevõttele keeruline, ajamahukas ja riskantne: „Tänapäeval pole küsimus enam selles, kuidas panka vahetada, vaid miks. Võit seisneb kulude kokkuhoius ja paremas teeninduses.“